Somewhere Between - blog over reizen, avonturen en het leven - Melanie & Robert

Sinterklaasavond in Spanje

Zijn we weer! Of nog steeds (maar vraag niet hoe)
De afgelopen dagen waren vooral gevuld met het schrijven van brieven, sollicitaties en contact met de politie, recherche en advocaat.
Best pittig dus, maar vanavond is het sinterklaasavond en wie mij kent weet dat het te verwachten was: sinterklaasavond kan je niet overslaan   Dus daarom zitten wij nu voor de televisie met de sfeerhaard aan te wachten tot de show van Paul de Leeuw begint, hebben we onze schoenen netjes voor de kachel neergezet (tevergeefs  ) en een cadeautje voor elkaar gekocht. Ook in Spanje kan pakjesavond beginnen

Amandelspeculaas, pepernoten, warme chocolademelk met slagroom, marsepein en allebei een chocoladeletter: mijn boodschappenlijstje voor vandaag. Dus wij naar de Nederlandse winkel...
Mijn pepernoten ben ik onderweg ergens verloren (volgens mij in ItaliΓ«, net als mijn hoofdkussen trouwens  )
Ik kijk mijn ogen uit hier joh, op zoek naar pepernoten.. Maar ik heb ze nergens kunnen vinden en vanavond zijn de amandelspeculaasjes daarom mijn beste vriend (zo op, hoor)
Misschien maar goed ook dat er geen pepernoten zijn, want nu gaat de grote wisseltruc mooi niet door (hondenbrokken in plaats van pepernoten, grapje van Robert)
Kleine terugblik & leuke weetjes
Inmiddels zijn we ruim 10 weken weg uit Nederland

Dit is onze afspeellijst tot nu toe (Shazam is mijn meest gebruikte app, radiozenders MuyBuena, EuropaFM en ActivaFM)

Vanavond eten we zuurkoolstamppot

Kerstplantjes, kippetjes, tomatensaus, courgette... ik heb een tik om alle boodschappen van de mensen voor ons in de rij op te noemen (duurt zo lang joh, die rijen in de supermarkt in Spanje)
Mevrouw was Nederlands.

De trouwe auto die ons zo ver heeft gebracht (Dacia Logan MCV) staat op Snappcar (beschikbaar per 4 januari)

Het bewerken van de video van de roadtrip (heenweg) zal een projectje voor in Nederland worden, de terugweg volgt daar dan op

Ik heb een baan op het oog als buitengriffier! Robert een project in de ICT.

22 december vertrekken we helaas alweer uit dit fijne huis, dan begint de terugreis naar Nederland en kerst en oud&nieuw vieren we 'on the road'. Later meer!

Fijne pakjesavond!

Liefs uit Spanje

huite fokkens

LEUKKKK...om weer een blog te lezen...!!!!!!!